The word 'no' doesn't exist in a concierge's dictionary." That's just one of the demanding rules that Akino must abide by in her new job as a saleswoman at the elegant and expansive Hokkyoku Department Store. It's a very special store — the customers are all animals, and the most valued among them are of extinct species. Sea minks, laughing owls, Japanese wolves, even an enormous mammoth — that's Mr. Woolly, the celebrated sculptor whose works are showcased at the store. It's still a luxury retail space, though, and anxious Akino finds her hands full with the customers' challenging requests. These range from hard-to-find merchandise to more complicated matters of the heart. Can the inexperienced Akino fulfill their whims and meet their expectations? If she wants to keep her job, she'll have to succeed while under constant observation by the fussy floor manager Mr. Todo, a creepy consultant eager to downsize the staff, and the store's enigmatic president (who is not a penguin, by the way!). Kata 'tidak' tidak ada dalam kamus pramuniaga. Itu hanya salah satu aturan yang harus dipatuhi Akino dalam pekerjaan barunya sebagai pramuniaga di Hokkyoku Department Store yang elegan dan luas. Ini adalah toko yang sangat istimewa - pelanggannya adalah hewan, dan yang paling berharga di antara mereka adalah spesies yang sudah punah. Cerpelai laut, burung hantu tertawa, serigala Jepang, bahkan Mr. Woolly--seekor mammoth raksasa yang merupakan pematung terkenal yang karyanya dipamerkan di toko ini. Akino yang selalu cemas merasa tangannya penuh dengan permintaan para pelanggan yang menantang. Apakah Akino dapat memenuhi keinginan dan harapan pelanggannya yang istimewa? Dapatkah Akino mempertahankan pekerjaannya di bawah pengawasan Tuan Todo--manajer lantai yang cerewet, seorang konsultan menyeramkan, dan presiden toko yang penuh teka-teki?